loading...
تهران شهر من
معین بازدید : 0 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 بند کفش نورانی نئون

 

 

آیا دوست دارید شب هنگام و در زمان تاریکی هوا از بند کفش های شما نور تابیده شود و در هنگام قدم زدن همه به قدم های شما خیره شوند؟ برای این منظور  ما به شما بند کفش نورانی نئون را پشنهاد می کنیم.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این بند کفش از جنس نئون بوده و بوسیله باتری تغذیه می شود و براحتی می تواند نور بسیار زیبایی را از خود تابیده و در شب قدم های شما را زیبا و منحصر به فرد جلوه دهد.این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی است و و در مقابل گرد و غبار و شستشو نیز بسیار مقاوم می باشد.شما براحتی می توانید از فروشگاه سامان خرید رنگ مورد نظر خودتان را سفارش داده و بعد از دریفات براحتی و مانند بند کفش های معمولی انرابرای کفش خود ببندید.بند کفش نورانی نئون را اگر از جنس درجه یک ان تهیه کرده باشید درخشندگی  و قدرت نور پردازی ان فوق العاده زیبا و جذاب بوده و چشم همه را به سمت خود خیره می کند.در ضمن تنها جنس اصلی  ان است که داری سه حالت نور پردازی بوده و یم تواند به سه حالت مختلف برای شما نور پراکنی نماید.

 

 

 

برای تهیه این بند کفش نورانی نئون می بایست ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و فرم سفارش خود را تکمیل نمایید و بعد از اینکه سفارش را ثبت کردید تنها در عرض چند روزآینده  ان را درب منزل توسط مامور پست دریافت خواهید کرد.همچنین برای تهیه این محصول می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.از بند کفش نورانی نئون می توانید به عنوان یک هدیه برای فرزندان خود نیز استفاده کنید. ببینید انها به چه رنگی علاقه مند هستند و دقیقا همان را برایشان سفارش دهید.قطعا هر دختر بچه و هر پسر بچه ای با دیدن این محصول خوشحال شده و دوست دارید تا هر چه سریع تر انرا بروی کفش هایش ببندد.

 

 

جنس اصلی این محصول هم قابل شستشو می باشد و هم دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و از نظر نور پراکنی هم به سه حالت مختلف این کار را انجام می دهد. ما در فروشگاه سامان خرید با اطمینان به شما می گوییم که کالایی که از ما خریداری می کنید ۱۰۰% اصلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. پس لطفا با خیال راحت و بدون نگرانی از کیفیت کالا اقدام به خرید نمایید.همچنین ما برای نشان دادن حسن نیت خود محصولات ارسالی را گارانتی کرده ایم و اگر در هنگام ارسال و باربری مشکلی بای آنها بوجود آید به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

بند کفش نورانی نئون را می توانید شما جوانان نیز همراه با کفش اسپرت خود استفاده نمایید و تنها مختص بچه ها نیست. از این بندها مخصوصا در زمانی که می خواهید از عرض خیابا ن های تریک عبور کنید به راننده کمک می کند تا شمار ا راحت تر ببیند و تشخیص دهد و ازبروز تصادافات این چنینی نیز جلوگیری میشود.باز هم هشدار می دهمی مراقب کالاهای بی کیفیت و تقلبی باشد و از هر فروشگاهی اقدام به خرید محصول فوق نکنید و به صرف اینکه فلان فروشگاه دارد چند هزار تومان ارزان تر کالای خود را می فروشد اقدام به خرید از آن نکنید.

 

 

روش های نور پراکنی بند کفش نورانی نئون اصلی به صورت چشمک زن یک حالته و چشمک زن دو حالته و به صورت ثابت بوده و تمام بند به صورت بکنواخت و یکدست  نور پراکنی می کند.محصول اصلی ضد اب و ضد گرد و غبار است و از نوعی پلاستیک بسیار شفاف به کار رفته است.همین الان در هر کجای کشور که هستید اقدام به سفارش محصول خود کنید و انرا در کتر از چند روز درب منزل خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:40  توسط سینا  |  نظر بدهید

خاطره ای خوش از یک اصلاح

مروارید عشق

 

 

این روزها مطالب زیادی درباره مروارید عشق از گوشه و کنار اینترنت به چشم می خورد.اما ما می خواهیم در سامان خرید این محصول را به صورت کلی مورد بررسی و نقد قرار دهیم. تقریبا دو سال پیش بود که اولین بسته های مروارید عشق روانه بازار ایران شد.ان زمان هنوز کسی آنرا نمی شناخت و هنوز تبلیغات اینترنتی و ماهواره ای برای این کالا اناجم نشده بود.اما دیری نگذشت که تنها در عرض چند ماه توانست به یک باره جایگاه پر فروش ترین کالا در بازار ایران  را به خود اختصاص دهد و در میان محصولات تله شاپینیگ به یکی از پر سود ترین و خوش فروش ترین ها مبدل گردد.و الان بعد از گذشت دو سال دیگر  همه این پکیج فوق العاده رو می شناسند و برای مناسبت های مختلف از آن به عنوان یک کادوی شیک استفاده می کنند.

پکیج مروارید عشق در واقع تشکیل شده است از یک بسته که دارای یک کنسرو پلمب شده است و درون این کنسرو یک صدف واقعی قرار گرفته که در درون ان مرواریدی که منتظرش هستید قرار دارد. در کنار وسایل فوق یک گردن اویز زیبا و مخصوص برای قرار دادن مروارید درون ان برایتان در نظر گرفته شده که به همراه ان یک زنجیز نیز وجود دارد. همچنین دو گوشواره که البته این مورد تنها در پکیج هایی که به صورت ست کامل عرضه شده اند وجود دارد.

بله درست متوجه شدید مروارید عشق در بازار به دو نوع نیم ست و ست کامل عرضه شده و همین موضوع را خیای از خریدارن نمی دانند و به خیال خود که دارند ست کامل  را خرید می کنند در واقع یک نیم ست را سفارش می دهند. البته خوشبختانه در فروشگاه  سامان خرید کلیه پکیج های موجود به صورت تمام ست بوده و از این بابت شما  به عنوان خریدار خیالتان می تواند ۱۰۰% راحت باشد.

 

 

بسیاری پرسیده اند که مروارید های درون صدف چه رنگی هستند و ایا می توان رنگ دلخواهشان را سفارش دهند.؟ ببینید فلسفه پکیج مروارید عشق بدین شکل است که شما در واقع دارید با این خرید طالع و شانس خود را انتخاب می کنید. هر مروارید درون جعبه یک رنگ مختص به خود دارد و هر رنگ یک معنی  و طالع مخصوص به خود..برای همین موضوع است که هیچ کس نمی داند درون صدف مرواریدش چه رنگی است و این شانس شماست که از میان رنگ هایی همچون-سفید-مشکی-زرد-صورتی و… رنگ طالع تان را بر گزینید.

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما امکان خرید پستی و تحویل درب منزل را فراهم کرده ایم.کافیست تا در عرض چند دقیقه اقدام به صبت سفارش خود نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.اگر هنوز کادویی برای خانم و نامزد خود تهیه نکرده اید و اگر به فکر خرید محصولی منحصر به فرد و تک هستید چرا از مروارید عشق استفاده نمی کنید.قطعا هر خانمی با دیدن این ست زیبا شگفت زده خواهد شد.

دقت نمایید که متاسفانه در بازار شاهد اینهستیم که همین کالا را با کیفیت های بسیار پایین و تقلبی در حال عرضه هستند و بسیاری از مشتریان تنها به خاطر چند هزار تومان ارزانتر حاضر به خرید این کالاهای بی کیفیت هستند. با اطمینان خدمت شما خواهیم گفت که مروارید عشق عرضه شده در سامان خرید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و قبل از راسال حتما بررسی خواهد شد در که در صحت و سلامت کامل ارسال گردد.همچنین چنانچه در حین ارسال مشکلی برای آن رخ دهد شما می توانید به صورت رایگان یک پکیج دیگر از ما دریافت نمایید.

 

 

 

درباره معنیانی رنگ ها از ما سوال کرده بودند و باید در این مورد خدمتتان عرض کنیم که معانی رنگ های موجود بروی بسته نوشته شده است و بعد از اینکه مشخص شد  مروارید عشق شما چه رنگی دارد باید به رنگ مورد نظر خود مراجعه کرده و از طالع و شانس خود مطلع شوید.همکاران ما در سامان خرید تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در نهایت با ارائه خدمات پشتیبانی خوب و ارائه کالاهای با کیفیت رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نمایند.امیدواریم توانسته باشیم در این راه موفق باشیم.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:40  توسط سینا  |  نظر بدهید

نم نم باران

قهوه جوش

 

آیا دوست دارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با  زحمتی کم یک قهوه خیلی خوشمزه برای خود درست کنید؟ آیا به این فکر افتاده اید که اگر به صورت سر زده برایتان مهمان امد چگونه در کمترین زمان  یک قهوه خوشمزه به مهمانتان بدهید؟بله چاره کار در این دستگاه نهفته است. دستگاهقهوه جوش می تواند در شرایط این چنینی به کمک شما امده و در کسری از دقیقه براحتی برای شما یک قهوه خوشمزه دم نماید.

 

 

این دستگاه با توجه به حجم و اندازه ای که دارد براحتی قبال حمل است و می توانید از آن در شرایط و مکان های مختلف استفاده نمایید.به نظر میرسد برای هر خانه داشتن یک قهوه جوش با کیفیت لازم می باشد و چه محصولی بهتر از این دستگاه. شما کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و اقدام به ثبت سفار خود نمایید و یا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست ثبت سفارش نمایید.ما در کمترین زمان ممکن دستگاه فوق را برایتان ارسال خواهیم کرد.لذت خوردن یک قهوه خوشمزه را با خرید این قهوه جوش تجربه نمایید.

هم قیمتی مناسب و هم خدمات پس از فروش که شامل گارانتی  می باشد می تواند  انگیزیه ای مناسب برای تهیه این دستگاه باشد. شما  دستگاه فوق را همراه با گارانتی تعویض از سامان خرید تحویل خواهید گرفت بدین صورت که اگر در حین ارسال مشکلی برای کالای فوق بوجود آید ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد..در هر کجای یاران عزیز که باشید  ما این دستگاه  را در کمتر از چند روز توسط سیستم پستی برایتان ارسال خواهیم کرد.سرعت جوش کردن آب در این قهوه جوش جوش بین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه بوده و در نوع خود نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار منحصر به فرد می باشد. شما از این دستگاه می توانید به عنوان یک هدیه بسیار کاربردی و شیک برای همسر و یا مادر خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی آنها شوید.در درون بسته این محصول یک قاشق مخصوص نیز برایتان گذاشته شده است. همچنین در مورد جنس بدنه باید بگوییم بسیار مقاوم و در حد نشکن می باشد.کافیست تا دستگاه را به برق شهری متصل کرده و  مخزن هم  پر از آب باشد خواهید دید که در کمترین زمان ممکن آب به جوش خواهد امد و شما می تواند چای و یا قهوه خود را دم نمایید.

 

 

 

فقط دقت نمایید که هیچ گاه این دستگاه قهوه جوش را بدون اب به مدت طولانی روشن نگه ندارید چرا که ممکن است منجر به سوختن دستگاه شود.به دلیل کم حجم بودن و سبک بودن دستگاه می توانید آنرا به محیط کار خود برده و هر زمان که خواستید برای خود و همکارانتان چای و قهوه درست نمایید.هنگام خرید این کالا نیز نهایت دقت را داشته باشید که از کدام فروشگاه انرا تهیه می کنید چرا که مشاهده شده دتگاه هایی مشابه و بدون گارانتی و با کیفیت پایین نیز در حال عرض در بازار می باشد.ما برای رفاه حال شما عزیزان سعی کرده ایم تا از بهترین های موجود در بازار در سابت خود استفاده نماییم.در نهایت اگر بخواهیم در یک مقایسه اجمالی این دستگاه را با دیگر مدل های مشابه درون بازار مقایسه کنیم باید بگوییم از برتریهای این مدل می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه-حجم کم و قابل حمل-وزن کم دستگاه و همچنین کیفیت به کار رفته در بدنه و المنت هایی گرمایی ان می باشد.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:39  توسط سینا  |  نظر بدهید

نمایی بهتر از من

خرید دستبند پاور بالانس

 

 

حتما تا به حال در مورد خرید دستبند پاور بالانس و اینکه با تهیه این محصول می توان به آرامش و حسی خوب رسید مطالبی شنیده اید. امروز می خواهیم بیشتر در این مورد برای شما توضیح دهیم.اولا اینکه عملکرد پاور بالانس واقعی سات یا خیر باید بگوییم که بله چنین دستبندهایی وجود دارد  و اگر مکانیزم عملکرد آنها راب رایتان توضیح دهیم خواهید دانست که چیز بسیار عجیب و غریبی نیست.شما با استفاده از پاور بالانس می توانید در کاهش استرس های روزانه و همچنین در کاهش فشارهای روحی ناشی از کار در خود کمک نمایید و در نهایت به همان حس آرامشی که صحبتش را کردیم دست یابید.

 

 

اگر می بیند که شما را ترغیب به خرید دستبند پاور بالانس می کنیم به خاطر عملکرید و کارایی است که ممکن است در زندگی شما بگذارد. شما هزینه ای اندک خواهید کرد اما محصولی را تهیه می کنید که می تواند کمک بسیار بزرگی را به شما نماید.این دستبند مغناطیسی در واقع به خاطر هولگرامی که بروی آن چسبیده شده است  می تواند باعث ایجاد آرامش گردد و اگر بخواهیم در این مورد بیشتر توضیح دهیم باید بگوییم که این هولگرام باعث تولید یون منفی کرده وهمین امر باعث ایجاد آراشم می گردد.شاید باز هم بپرسید تولید یون منفی چه ارتباطی می تواند با رسیدن به آرامش داشته باشد. ارتباط مستقیمی میان این دو وجود دارد. ببینید در طی روز شما به دلایلی مختلف  ممکن است دچار تنش شوید و همین مسائل باعث می شود تا در بدن شما یون مثبت تولید شده و در نهایت تعادل میان یون منفی و مثبت  در شما از بین خواهد رفت حال اگر بتوانید با محصولی این تعادل را دوباره برگردانید می توانید در واقع رفع استرس کرده و به انر آرامش قبلی خود برگردید.

 

 

شما با خرید دستبند پاور بالانس کمک خواهید کرد که در برابر یون های مثبت اضافی که تولید شده است  در واقع  یون منفی نیز تولید گردد و به نوعی این تعادل برقرار گردد.ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید این محصول را به طرق مختلف فعال کرده ایم.اگر بخواهید می توانید در کمتر از چند روز شما نیز صاحب یکی از این دستبندهای زیبا شوید و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار آن کلیک کرده و سفارش خود را تکمیل نمایید.همچنین اگر خواستید برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

 

البته یک مورد را خدمتان عرض کنیم  که اگر شما بخواهید واقعا اقدام به خرید دستبند پاور بالانس از نوع کاملا اصلی نمایید باید هزینه ای بالغ بر دو میلیون تومان انجام دهید. چرا که این محصول در واقع تولید آمریکا است و قیمت اصلی آن در سایت حدود ۶۰۰ دلار می باشد و با قیمت دلار و کرایه بار باید دو میلیون هزینه یک دستبند نمایید. اما محصولاتی که در بازار ایران موجود هستند همه چینی بوده اما باز هم این دلیل نمی شود که این دستبندها کارایی نداشته باشند بلکه مسلما  نسبت به جنس اصلی کیفیت پایین تری برخوردار هستند.ما این دستبند ها را در سایز های مختلف و در رنگ بندهایی همچون مشکی-سفید-قرمز-زرد و آبی برای شما در نظر گرفته ایم.کافیست تا نوع رنگ و سایز مورد نظرتان را در هنگام ثبت سفارش بنویسید تا همان محصول را برایتان ارسال کنیم.

 

 

این دستبند توسط مشهور ترین و معروف ترین چهره های جهان نیز در حال استفاده است و شما می توانیدد هر کجای ایران عزیز که هستید همین الان اقدام به خرید دستبند پاور بالانس این محصول نموده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. این دستبند زنانه و مردانه ندارد و با توجه به نوع طراحی ان به صورت اسپورت بوده و قابل استفاده برای همه می باشد. همچنین ما انرا در یک بسته بندی اورجینال خدمتتان ارسال خواهیم کرد چرا که مشاهده شده برخی از این محصولات بدذون جعبه و با کیفیت بسیار پایینی در حال عرضه می باشند. دیگر رسیدن به آرامش در چند لحظه تنها یک آرزو نیست شما می توانید برای همسر و یا عزیزان خود با خرید دستبند پاور بالانسهدیه ای بی نظیر و بسیار مفید را کادو دهید و مطمئن باشید که هیچ چیز بهتر از ارامش و راحتی نمی تواند کسی را خوشحال کندچیزی که دقیقا این دستبند برایتان می تواند به ارمغان بیاورد.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:39  توسط سینا  |  نظر بدهید

تعمیرات برج خنک کننده

ریکاوری سیم کارت

 

 

 

شاید با فراوان شدن موبایل و استفاده همگانی از آنها امروزه یکی از دغدغه هایی که ممکن است هر کسی با آن مواجه شود این است که اگر زمانی اطلاعات روی سیم کارتش  به هر دلیل پاک شد و دیگر قابل دسترس نبود باید چه کار کند.؟ ما به شما بهترین روش ریکاوری سیم کارت را نشان خواهیم داد. شاید فکر کنید می خواهیم نرم افزارری را به ضما معرفی کنیم اما خیر اصلا اینطور نیست. اتفاقا نه تنها نرم افزاری را برای  ریکاوری سیم کارت به شما معرفی نمی کنیم بلکه استفاده از این نرم افزار ها را نیز برای این مورد منع می کنیم چرا که ممکن است با تاثیر منفی که می گذارد نه تنها دیگر هیچ وقت به اطلاعات خود دسترسی نخواهید داشت بلکه امکان سوختن سیم کارت شما نیز وجود دارد.

 

 

 

پس به جای استفاده از این روش های معمول گوش دهید تا شما را با محصولی به نام سیم کارت ریدر آشنا کنیم.شما با استفاده از این محصول می توانید براحتی و در عرض چند دقیقه اقدام به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.کافیست تا سی دی همراه نرم افزار را بروی کامپیوتر خود نصب نمایید وو سپس دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و براحتی شروع به ریکاوری سیم کارت خود نمایید.علاوه بر کارای فوق شما توسط این دستگاه می توانید قبل از اینکه برای سیم کارت شما اتفاقی رخ دهد یک بک اپ از ان گرفته و برای چنین مواقعی از آن استفاده نمایید.

ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید آنلاین این محصول را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی آن کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.همچنین می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و سفارش خود را  به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید حجم و اندازه کوچک این دستگاه باعث شده براحتی و در همه جا قبال حمل باشد و از ان می توانید در مکان های مختلف استفاده نمایید. علاوه بر دو کاراریی که تا به اینجا عرض کردیم از این سیم کارت ریدر می توانید به عنوان یک رم ریدر همه کاره نیز استفاده نمایید. بله هم به ریکاوری سیم کارت خود مشغول شوید و هم توسط این کالا انواع رم های مختلف را می توانید اجرا نمایید. از این پس هزینه های بی جهت برای کارهای فوق نپردازید و یک بار با خرید این محصول خود  هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده نمایید.همچنین اگر می خواهید وسیله ای مفید و پر کاربرد را به دوستان خود هدیه دهید چه چیزی بهتر از این سیم کارت ریدر.همه ما این روزها به جای یک سیم کارت معمولا چندین سیم کارت داریم و ممکن هر کدام روزی نیاز به ریکاوری سیم کارت خود داشته باشیم.پس شک نکنید که ای محصول می تواند بسیار مفید و مهم باشد.

 

 

روش های نرم افزاری در این مورد خاص به خوبی جواب نداده و تجربه نشان داده است که ممکن است حتی حالتی ایجاد شود که دیگر هیچ وقت به پیامک ها و شماره های پاک شده خود نتوانید دسترسی داشته باشید و این تازه خوش بینانه ترین حالت است چرا که در این روش  ریکاوری سیم کارت امکان سوختن ان به شدت افزایش می بایبد.پس دقت کنید و به خاطر هزینه چند هزار تومانی  راه ارزان تر را در پیش نگیرید.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:38  توسط سینا  |  نظر بدهید

ر کل اگر بخواهیم

 پد افزایش قد

 

 

 

غیر ممکن است قدتان کوتاه باشد و به افزایش قد  فکر نکرده باشید.غیر ممکن است که این رویا را حتی برای گاهی اوقات در  خلوت خود به /ان فکر نکرده باشید.برای بسیاری این روزها حتی افزایش یک سانتیمتر نیز ماننند یک رویا می باشد. روش هایی که برای این منظور وجود دارد معمولا یا بسیار پر هزینه هستند و یا بسیار پر عوارض.مثلا از عمل های جراحی گرفته تا استفاده از قرص ها و داروهای شیمیایی که در این زمینه تجویز می شوند.اما ما امروز پیشنهاد بسیار خوبی برای شما داریم و ان هم استفاده از پد افزایش قد می باشد. محصولی که براحتی و در عرض چند ثانیه قد شما را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده بدون اینکه کسی متوجه شود.

 

 

 

 

شما با استفاده از پد افزایش قد می توانید به انچه که تا الان برایتان یک رویا بوده دست یابید. این محصول به صورت مخفی در کف کفش قرار خواهد گرفت و به هیچ وجه کسی در هنگام راه رفتن شما متوجه ان نمی شود. پد افزایش قد طبی بوده و در عین حال راه رفتن را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.شما از این پس می توانید در هر کجا که می روید با داشتن این محصول  براحتی قد خود را تا ۵ سانتیمتر افزایش داده و دیگر نگران کوتاهی قدتان نباشید.

دقت کنید  محصولاتی که در این زمنیه در  همین اواخر در بازار عرضه شده اند دارای چندین کیفیت مختلف هستند و برخی از محصولات بی کیفیت را متاسفانه توسط یک سری از فروشگاه در حال فوش  بوده و معمولا با قیمتی ارزان تر نیز اقدام به این کار می کنند.ما در فروشگاه سامان خرید از بهترنی و با کیفیت محصولات ارائه شده در بازار استفاده کرده ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا با ارئه خدماتی خوب بتوانیم رضایت شما مشتریان را جلب نماییم.

 

 

 

همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید استفاده از پد افزایش قد کار آسانی بوده و اصلا دشواری ندارد و به هیچ وجه هم هنگام استفاده دچار مشکل نخواهید شد.محصولی که بدون کوچکترین عوارض می تواند رویای دست نیافتنی شما را به حقیقت تبدیل کند.کافیست تا همین الان با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید.

شما خانم ها نیز اگر دوست دارید قدتان بله اندازه دیگر دوستان خود بزرگ شود و حتی از انها نیز بزرگتر باشید بهترین پیشنهاد ما استفاده از پد افزایش قد است.چرا که دیگر کسی نمی تواند ادعا کند شما از کفش پاشنه بلند برای این کار استفاده کرده اید و بدون اینکه کسی متوجه این موضوع شود تا ۵ سانتیمتر به قد خود می توانید بیافزایید..همچنین از این محصول جهت کادو دادن وهدیه دادن به دوستانی که فکرش را می کنید دوست دارند کمی بلند تر از این چیزی که هستند شوند می توانید استفاده نمایید.

 

 

 

در این نوع کالاها که به نوعی با سلامت افراد نیز در ارتباط هستند دقت کنید مساله کالای بی کیفیت نه تنها برای شما ضرر مالی به همراه می اورد بلکه اگر بخواهید به جای یک محصول اورجینال و اصلی مثلا از یک پد افزایش قد تقلبی استفاده کنید و قرار باشد در طی روز و ساعت های طولانی نیز انرا در کفش خود قرار دهید مسلما می تواند به سلامت چشمان و کمر شما  لطمه وارد کند. چرا که کف پا به عنوان قلب دوم ما انسان ها می باشد و ارتباط مستقیمی میان چشمان و ناحیه کمر با کف پا وجود دارد.سلامتی خود را تنها به خاطر چند هطار تومان ارزان تر وتهیه محصولات بی کیفیت هیچ گاه به خطر نیاندازید. ما پد افزایش قد را که در سامان خرید قرار داده ایم را از لحاظ کیفیت و کارایی کاملا تضمین خواهیم کرد و چنانچه حتی در حین ارسال کالا برای ان مشکلی رخ دهد ما آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و پنجم خرداد 1393ساعت 10:38  توسط سینا  |  نظر بدهید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 29