loading...
تهران شهر من
معین بازدید : 1 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

مستند شکوه تخت جمشید

 

 

مستند شکوه تخت جمشید - سفری به تاریخ کهن  و باستان ایران-سفری به دوران پادشاهی کوروش کبیر-شناخت هر چه بیشتر تخت جمشید و هزاران راز نهفته در این باره را با مستند شکوه تخت جمشید می توانید بیابید.در این مستند بسیار زیبا شما با دوران  پادشاهی سلسله هخامنشی و آثار باستانی ان بیشتر آشنا خواهید شد .این مستند زیبا شما را به یک سفر رویایی خواهد برد.

البرز خرید  امکان خرید اینترنتی این محصول رابرای علاقه مندان به آن فراهم آورده است و براحتی می توانید ابتدا محصول خود را سفارش داده و سپس بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

 

مستند شکوه تخت جمشید

 

نحوه ساخت این مستند به صورت سه بعدی بوده و همین امر بر جذابیت دیدن آن می افزاید.کلیه  اتفاقاتی که در این محصول به نمایش درمی آید بر اساس معتبر ترین اسناد تاریخی به جای مانده بوده و در آن هیچ گونه تخیلی به کار نرفته است.مجموعه مستند تخت جمشید  قطعا یکی از آثار به یاد ماندنی در این زمینه خواهد ماند.اگر شما هم دوست دارید و علاقه مندهستید تا با تاریخ کهن سرزمین مادری خود بیشتر آشنا شوید پس دیدن این مستند خالی از لطف نخواهد بود.این مجموعه را می توان اولین  مستندی دانست که به طور کلی به تمام قسمت های تخت جمشید پرداخته و راز و رمز های ان را بازگو می کند. شکوه و عظمت این بنای باستانی را باید در این مستند ببینید تا باورتان شود که تخت جمشید دارای شکوه و عظمت بی همتایی بوده است.نوع معماری و ظرافت بسیار عجیبی که در نقش و نگارهای تخت جمشید به چشم می خورد ادمی را به تعجب وا داشته که چگونه امکان دارد چند هزار سال پیش آنقدر دقیق . با ظرافت این آثار را ایجاد کرده باشند.

  کلمات کلیدی:

مستند شکوه تخت جمشید , مستند کوروش کبیر

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

 

==============================================

رکورد های گینس

 

 

 همه شما با معروف ترین کتاب ثبت رکورد های دنیا آشنا هستید و حتما تا به حال نام کتاب رکورد های گینس به گوشتان خورده است.اشتباه  نکنید  ما نمی خواهیم به شما کتاب گینس را بفروشیم بلکه  برای اولین بار در ایران می خواهیم یک مجموعه تصویری از  رکورد های گینس را برای همه علاقه مندان به  آن در فروشگاه البرز خرید قرار دهیم.

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم آورده است و شما عزیزان می توانید ابتدا ان را سفارش داده و سپس  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اگر بخواهید در مورد کتاب رکورد های گینس  بیشتر بدانید باید بگوییم که این کتاب هر ساله با توجه به رکورد های جدیدی که در سراسر دنیا زده می شود به روز شده و با اطلاعات جدید به چاپ میرسد.

 

رکورد های گینس

 

همه ساله با زمان انتشار این مجموعه مستند بی نظیر همیشه رکورد فروش در ان مقطع را به خود اختصاص می دهد و در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.در مجموعه قرار داده شده در فروشگاه  ما نزدیک به یک صد مورد از این رکورد های خارق العاده   قرار گرفته است که شما عزیان می توانید ساعت ها با دیدن این مجموعه مشغول باشید و لذت ببرید.این مجموعه بی نظیر با بهترنی کیفیت موجود و با صحنه هایی که بسیار جذاب و دیدنی هستند تقدیم به همنه شما علاقه مندان به رکوردهای گینس می شود.رکوردهایی را در این مجموعه می بینید که بسیار عجیب و غریب بوده و در عین حال باور نکردنی.همین الان در هر کجای ایران عزیز  که باشید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی این محصول کلییک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید. ما سعی می کنیم تا در اسرع وقت کالا مورد نظر شما برایتان ارسال نماییم.

 

کلمات کلیدی:

رکورد های گینس,مجموعه رکورد های گینس,خرید مجموعه رکورد های گینس,مستند رکورد های گینس,خرید مستند

================================================

مستند شناور شدن انسان

 

 مستند شناور شدن انسان - حتما برای همه شما عزیزان تا به حال این سوال پیش آمده است که چگونه بعضی ها می توانند به صورت شناور در هوا بمانند بدون اینکه از نیروی خارجی استفاده کرده باشند.حتما تا به حال راجع به مرتاض ها هندی داستان های زیادی به گوشتان خورده است. و کار های عجیبی که انجام می دهند از جمله همین شناور ماندن در هوا.

البز خرید امرزو یک مستند  واقعی که در واقع به صورت آموزشی هم می باشد را به همه علاقه مندان به دانستن راز این کار تقدیم می کند.

 

 مستند شناور شدن انسان

 

این مجموعه در کمتر فروشگاهی وجود دارد و در ان خواهید دید که چگونه و به چه صورت این اتفاق ها روی خواهد داد.شما عزیزان می توانید به صورت خرید اینترنتی این کالا را تهیه کرده و بعد از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست بپزدازید.

برای هر کاری نیاز به آموزش های لازم و دانستن تکنیک های آن می باشد.شما با داشتن این مستند می توانید به تکنیک های این راز پی ببرید و نکات مهم  برای به اجرا در آوردن اینگونه حرکات را بیاموزید. البته شایان ذکر است که اموزش های این مجموعه را باید با دقت و تمرکز بالایی انجام دهید تا بتوانید به نتیجه لازم برسید.ما نیز سعی کرده ایم تا در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترنی اموزش ها و مستند هایی که در این زمینه ساخته شده است را برای شما عزیزان در نظر بگیرم.

 کلمات کلیدی:

مستند شناور شدن انسان

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

============================================

مستند زندگینامه کریستین رونالدو

 

 

مستند زندگینامه کریستین رونالدو - اگر شما هم علاقه مند هستید تاددر مورد معروف ترین چهره های فوتبال روز دنیا بیشتر بدانید ما شما را به دیدن این مستند زیبا دعوت خواهیم کرد.این مجموعه که درباره بازیکن بزرگ  دنیای فوتبال به نام کریستین رونالدو  بوده  شما را با تمام جزئیات زندگی این ستاره بزرگ فوتبال آشنا خواهد کرد.

در این مجموعه خواهید دید که رونالدو از کجا و چگونه  در فوتبال  مطرح شد و چه سختی هایی را تا به رسیدن به  این مکان امروزی تحمل کرد.

البز خرید امکان خرید اینترنتی این مجموعه زیبا را برای شما عزیزان فراهم اورده است و براحتی می توانید ابتدا محصول خود را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

این مجموعه در یک دی وی دی عرضه شده است و به صورت دوبله فارسی می باشد .

 

مستند زندگینامه کریستین رونالدو

در رابطه با این بازیکن و ستاره حال حاضر دنیا مستندهای زیادی ساخته شده است اما می توان به جرات گفت که این مجموعه موجود در البرز خرید یکی از کامل ترین و جدیدترین مستندهایی است که درباره کریستین رونالدو ساخته شده و با بالاترین کیفیت موجود به تمامی علاقه مندان به ان بازیکن عرضه شده است.شما همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و منتظر دریافت بسته خود باشید.

 

کلمات کلیدی:

مستند زندگی نامه کریستین رونالدو , زندگی نامه رونالدو

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

========================================

مستند حیات وحش حیوانات

 

 مستند حیات وحش حیوانات آفریقا قطعا یکی از مجموعه مستند های به یاد ماندنی بوده که تا به حال ساخته شده است.این محصول  بی نظیر شما را به آفریقای وحشی خواهد برد و در سفری پر از هیجان و شگفت آور خواهید دید که در این  طبیعت وحشی چه می گذرد.

البرز خرید این فیلم مستند را در فروشگاه خود قرار داده و امکان خرید اینترنتی را نیز برای آن فراهم آورده است و شما عزیزان می توانید براحتی  سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 شما دراین مستند با زندگی پر از رمز و راز انواع حشرات عجیب که شاید تا به حال از نزدیک هم ندیده باشید بیشتر آشنا خواهید شد. زندگی گونه هایی از جاندران را خواهید دید که شاید تا سالهای اینده دیگر نسل آنها منقرض شود.

از زندگی حشرات که بگذریم به زندگی  پستانداران و چهار پایان خواهیم رسید.نبرد و تلاش برای زنده ماند را با چشمان خود خواهید دید.

این مجموعه عظیم در مدت بیش از 5 سال با یک تیم بزرگ که 40 فیلم بردار در ان بودند و در 204 نقطه از جهان ساخته شده است.میزان بودجه ای که برای این فیلم  هزینه کرده اند بیش از 25 میلیون دلار بوده است.

تا الان هر چیزی که راجع به حیات وحش حیوانات دیده اید را به فراموشی بسپارید چرا که با دیدن این مجموعه  دیگر جایی برای هیچ مستندی در ذهن شما باقی نخواهد ماند.

کیفیت بالای تصاویر به قدری بالا می باشد که زیبایی کار را دو چندان کرده است و همین امر باعث شده است تا بیشتر و بیشتر جذب این مستند زیبا شوید.نمونه این مجموعه با کیفیت و وضح تصاویر بالاوهمچنین میزان هیجان ان تا به حال جایی پخش نشده است و شما می توانید ساعت ها با تماشای این اثر به یاد ماندنی لذت ببرید.

ما در البرز خرید کالای شما را با بهرتین کیفیت ممکن برایتان ارسال خواهیم کرد.

=============================================

 مستند سیاحت غرب

 

مستند سیاحت غرب - همه ما در طی روز در گیر  و گرفتار کار های روزمره خود هستیم بی آنکه حتی لحظه ای با خود فکر کنیم که آخر و عاقیت هعمه این تلاش ها چه خواهد شدو در اخر چه چیزی گیرمان خواهد امد. مجموعهمستند سیاحت غرب بر اساس واقعیت هایی ساخته شده است که شاید الان برای ما  شبیه یک خیال و یا افسانه  و رویا باشد.

شما با خرید مستند فوق اگر کمی  برای اخرت  خود وقت بگذارید خواهید دید که هیچ چیز در این دنیا انقدر که فکر می کنید ارزش  ندارد و شاید با دیدن این مجموعه دلبستگی شما به مال و اموال و همه چیز های دنیوی کمتر شود.

البرز خرید امکان خرید اینترنتی این مجموعه را برای علاقه مندان به کشف واقعیت های زندگی در فروشگاه قرار  داده است.

 

 مستند سیاحت غرب

 

شما ابتدا سفارش دهید و بعد از دریافت محصول وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مستند شما با اشخاصی روبرو می شوید که قبلا تجربه مرگ را داشته اند و در واقع هر آنچه که بر انها گذشته است را در این مجموعه خواهید شنید.ک تک صحبت های این افراد مو را بر بدن آدمی سیخ می کند و تازه خواهید فهمید که کجای کار هستید و چقدر اندوخته برای خود در آخرت جمع کرده اید.سرنوشت جوان های بی نماز و  بد حجابی ها حال حاضر را در این مستند با روایات مختف بررسی خواهیم کرد و از تجربه کسانی که مرگ را تجربه کرده اند برای شما خواهیم گفت.این مجموعه بسیار دیدنی و تاثیر گذار است و پیشنهاد می شود حتما برای یک بار هم که شده انرا تماشا کنید.

 

کلمات کلیدی:

مستند سیاحت غرب , مستند آخر الزمان

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

============================================

مستند پیدایش هستی

 

  مستند پیدایش هستی - همه ما بعضی اوقات به این فکر می کنیم که شروع پیدایش هستی از کجا بوده است .براستی ما از کجا آمده ایم و به کجا خواهیم رفت؟

این سوالات  برای همیشه در ذهن بشر باقی خواهند ماند و هرگز جوابی برای انها نخواهند یافت.اما در مجموعهمستندی که برای این موضوع ساخته اند پرده از بسیاری  از عجایب و شگفتی های دنیا برداشته می شود و شما را با نا گفته ها و ناشناخته های جهان هستی بیشتر و بیشتر آشنا خواهد کرد.

از زمان پیدایش زمین تا به حال بار ها و بارها دچار تغییرات بسیار زیادی در خود شده است و چیزی که الان از جهان هستی خواهید دید نتیجه میلیون ها سال تغییر و تحول بوده است. 

 

مستند پیدایش هستی

 

البرز خرید این مجموعه بی نظیر رابرای همه علاقه مندان به کشف راز های طبیعت به صورت خرید اینترنتی قرار داده است و شما می توانید بعد از ثبت سفارش و دریافت محصول اقدام به پرداخت وجه به مامور پست نمایید.

در این مستند خواهید دید که قبلا زمین پر از گدازه های داغ و گازهای سمی بوده است و هر لحظه کوهها در حال جابجایی بوده اند.در بیش از 600 میلیون سال قبل زمین از  ضربات کهکشان ها و شهاب سنگ ها در امان نبوده و بسیاری  از دره ها و گودال های عمیقی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه ضربات سهمگین میلیون ها سال قبل بوده است. این سنمتند زیبا و نایاب را در کمتر فروشگاهی می توانید بیابید .ما سعی کرده ایم در البرز خرید محصول فوق را با بالاترین کیفیت ممکن به شما عزیزان عرضه نماییم..

 

کلمات کلیدی:

مستند پیدایش هستی

خرید مستند ,خرید پستی مستند , خرید اینترنتی مستند , مستند تاریخی , مستند علمی , مستند حیات وحش , مستند اجتماعی

==============================================

مستند پیچش زمان

 

 مستند پیچش زمان - امروز می خواهیم سوالات بیشماری را در این مستند از شما بپرسیم که قطعا پاسخی  برای انها نخواهید داشت و ما به شما خواهیم گفت راز همه این سوالت را.مستند پیچش زمان یکی از زیبا ترین و مهیج ترین محصولاتی است که در این زمینه ساخته شده است و در ان راز و رمز های بسیاری از سوالات شما فاش خواهد شد.

سوالاتی مانند اینکه زمانیکه یک تخم مرغ به پره های فن برخورد می کند دقیقا چه اتفاقی برای ان خواهد افتاد؟ چگونه سگ با زبان خود آب می خورد؟ و.قتی گلوله ای با سیب برخورد می کند دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

همه این موارد را با بهترین تکنولوژی تصویر برداری و در صحنه های بسیار آهسته برای شما نمایش می  دهیم تا با همه جزئیات این اتفاقات آشنا شوید.مواردی را خواهید دید که تا کنون و با چشمان غیر مسلح قادر به تماشای آنها نبودید.

 این مستند زیبا توسط شبکه دیسکاوری تهیه و ساخته شده است و به صورت خرید اینترنتی در فروشگاه پرشین خرید موجود می باشد.
فصل اول این مستند زیبا دارای 21 قسمت می باشد که به شرح زیر است:

 

S01E00 - Pilot
S01E01 - Stone Breaking
S01E02 - Will It Blend?
S01E03 - Dry Ice Bomb
S01E04 - Fuel Girls
S01E05 - Taser
S01E06 - Human Crash Test Dummy
S01E07 - Samurai Sword Master
S01E08 - Free Runner
S01E09 - Liquid Nitrogen
S01E10 - Bull Whip
S01E11 - Paintball
S01E12 - Break-dancing
S01E13 - Trail Bikes
S01E14 - Cheerleading
S01E15 - Sharpshooter
S01E16 - Barefooter
S01E17 - Stuntmen
S01E18 - Body Modification
S01E19 - Mouse Trap
S01E20 - Lawn Tools

 شما علاقه مندان به تماشای مستندهای ماورایی می توانید همین الان بهترین عناوین را از فروشگاه البرز خرید سفارش داده ومستندهای خود را با بهترین کیفیت موجود از ما دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا همیشه رضایت شما عزیزان را با محصولاتی با کیفیت جلب نماییم.

============================================

 مستند آسمان شب

 

 مستند آسمان شب - آیا تا به حال شده است به آسمان در شب نگاه کنید و به فکر فرو روید؟ آیا تا به حال دوست داشته اید تا درباره آسمان شب بیشتر بدانید و راز هایی که در  آن نهفته است  برایتان آشکار شود؟ما امروز در البرز خرید با یک مستند بسیار زیبا در خدمت شما عزیزان هستیم.نام این محصول مستند آسمان شب است.

شما با خرید مستند فوق  سفری رویایی به اعماق آسمان خواهید داشت و بسیاری از سوالاتتان را پاسخ خواهید گرفت.در مستند آسمان شب که با کیفیت hd نیز آماده شده است شما تصاویری از آسمان را خواهید دی که شاید تا به حال هیچ گاه ندیده باشید.ما در البرز خرید برای شما علاقه مندان به مستند های علمی امکان خرید پستیاین بسته را فراهم آورده ایم.

با خرید مستند آسمان شب گویی که خودتتان به تنهایی به دل سیاه آسمان زده اید و در حال طی کردن  مسیری جادویی هستید.ما دیدن صحنه های شگرف و بی نظیر این مستند را به همه علاقه مندان پیشنهادمی کنیم.همین الان می توانید سفارش دهید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

شما با تماشای این مستند زیبا درباره قمر ها و سیارات و منظومه ها بیشتر و بیشتر خواهید دانست و می توانید اطلاعات عمومی خود را نیز بالا ببرید.

این مستند زیبا را می توانید همین الان از البرز خرید تهیه نموده و خود را به سفری رویایی دعوت کنید.قطعا با تماشای این مستند زیبا شگفت زده خواهید شد و هر چه بیشتر به بزرگی جهان و آفرینش هایش  ایمان خواهید اورد.مستندی سراسر زیبایی و جذابیت از پهنه بی کران آسمان.

===========================================

خرید مستند دیوار چین

 

خرید مستند دیوار چین - امروز برای شما علاقه مندان به مجموعه  مستند های تاریخی یک محصول بی نظیر را آماده کرده ایم که شما را به سفری تاریخی و جادویی خواهد برد.مستند دیوار چین نام این مجموعه می باشد.در این مستند شما با دیوار چین بیشتر آشنا خواهید شد و با جاذبه های این اثر بزرگ باستانی بیش از پیش آشنا می شوید.

ما در فروشگاه البرز خرید یکی از بهترین و تماشایی ترین مجموعه مستند ها دیوار چین را تهیه کرده ایم.تصاویری از این اثر خواهید دی که شاید تا به حال ندیده باشید.جالب است بدانید تنها اثر و ساختمانی که از جو زمین مشخص است همین دیوار چین است.طول این مجموعه به بیبش از 6700 کیلومتر رسیده و مسیر های مختلفی را طی می کند.از جنگل ها و بیابان ها و مسیر های کوهستانی گذر می کند تا به انتهای خود برسد.

شما با خرید مستند دیوار چین با شگفتی های این اثر بین المللی بیشتر آشنا خواهید شد.اثری که در سال 1967 توسط یونسکو به ثبت رسید.هم اکنون برخی از قسمت های دیوار بزرگ چین در حال تخریب بوده و حتی بعضی از قسمت های ان به کلی نابود شده است.

قدمت دیوار چین به بیش از 2700 سال بر می گردد و جز قدیمی ترین اثار موجود بروی کره زمین محسوب می شود.تصاویری که در زیر مشاهده خواهید کرد همگی بر گرفتته از اهمین مستند زیبا می باشد.پیشنهاد می کنیم اگر دوست دارید تا بیشتر در این باره بدانید حتما با کلیک بروی دکمه خرید پستی همین الان سفارش خود را ثبت نمایید.

با خرید مستند فوق سفری جادویی را تجربه نمایید.

 

کلمات کلیدی:

مستند دیوار چین , دیوار چین , خرید مستند دیوار چین   خرید مستند ,خرید اینترنتی مستند , خرید پستی مستند , مستند حیات وحش , مستند راز بقا , مستند ورزشی , مستند علمی , مستند تاریخیمستند اجتماعی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 30